Får ikke byttet bankkontonr for selskapet!

Hjelp og support relatert til programmet BAS21.
Svar
caroline
Innlegg: 15
Registrert: 02.01.2019 19:00

Får ikke byttet bankkontonr for selskapet!

Legg inn av caroline »

Hei!

Jeg lastet ned siste versjon, 1.7.4 i dag, og siden vi har byttet bank, skulle jeg skrive inn det nye bankkontonummeret før jeg lagde nye fakturaer.
MEN, når jeg går til Innstillinger - selskap - bank - og så legger inn det nye bankkontonr og banknavnet, kommer det en pop-up som sier:
Ugyldig organisasjonsnr (jeg har imidlertid ikke lagt inn noe org.nr, kun nytt kontonr!)
Og her står jeg altså fast.
Kan noen sjekke dette?
Det blir så tungvint at vi ikke får byttet før jeg lager nye fakturaer.
Setter stor pris på rask hjelp, men skjønner at det kanskje ikke kan gå så raskt...

Tusen takk for fantastisk bra regnskapsprogram!!!

M.v.h. Anne Caroline Krokstrand.
Brukeravatar
chreide
Site Admin
Innlegg: 309
Registrert: 06.05.2018 16:10
Sted: Trondheim

Re: Får ikke byttet bankkontonr for selskapet!

Legg inn av chreide »

Jeg ville sjekket det org-nummret. Når du trykker lagre så lagrer den alle felt, og det er tydeligvis noe med orgnummeret den ikke liker. Du kommer deg ikke helt videre uten at det er i orden.
Richard Vagn Jensen
Innlegg: 4
Registrert: 02.04.2023 17:38

Re: Får ikke byttet bankkontonr for selskapet!

Legg inn av Richard Vagn Jensen »

Jeg er privat, så det er ikke noe organisasjonsnummer lagt inn.
Men hvordan kan jeg få rettet opp i selskaps opplysningene når jeg ikke kommer inn. Er det en bestemt fil som kan rettes opp?
Mvh Richard
caroline
Innlegg: 15
Registrert: 02.01.2019 19:00

Re: Får ikke byttet bankkontonr for selskapet!

Legg inn av caroline »

Tusen takk, "chreide"!

Det var greia, jeg burde ha sjekket det sjøl, jeg bare tenkte at det ikke hadde noe med bankkontonr å gjøre. Vi har fakturert til gamlebanken etpar måneder ekstra, og overført og styr, men nå er alt i orden. Feilen var at organisasjonsnummeret stor med MVA bak. Jeg fjernet MVA, så gikk det i orden.

Tusen takk for hjelpa!
Svar