Nynorsk oversetjing

Diskusjoner rundt videre utvikling av BAS21
Svar
hhelle
Innlegg: 13
Registrert: 24.07.2018 09:54

Nynorsk oversetjing

Legg inn av hhelle »

Hei.

Korleis er programmet lagt opp i forhold til språk? Eg er veldig glad i nynorsk og kunne tenkt meg støtte for det i programmet.
Eg er villig til å utføre oversetjing før dykk på dugnad dersom dette lar seg gjøre.

Om dere er inntresert i det så kan vi snakkes om det på post@hhelle-tjenester.no
Brukeravatar
chreide
Site Admin
Innlegg: 308
Registrert: 06.05.2018 16:10
Sted: Trondheim

Re: Nynorsk oversetjing

Legg inn av chreide »

Teknologien støtter oversetting, men det er ikke lagt opp til det nå. Ved anledning kan jeg gå over alle tekstene i koden og få laget et oversettbart uttrekk. Dette står ikke veldig høyt på lista, men jeg har faktisk allerede tenkt på det.

Hjelp til nynorsk oversetting setter jeg isåfall stor pris på ja. Jeg gir lyd når dette blir aktuelt.
eik
Innlegg: 1
Registrert: 01.04.2020 01:50

Re: Nynorsk oversetjing

Legg inn av eik »

Hei.
Eg er også veldig interessert i nynorsk omsetting. Aller viktigast er å kunna produsere fakturaer på nynorsk, men det hadde òg vore supert i resten programmet. Eg er òg veldig villig til å omsetta på dugnad. post@eiel.no
Brukeravatar
vnomad
Innlegg: 1
Registrert: 29.05.2020 23:06

Re: Nynorsk oversetjing

Legg inn av vnomad »

Forstår godt at nynorsk ikkje ligg øverst på lista, med det var sjølvsagt steikje fint :D

Brukte eller "gamle" bas21 nokre år, og gler meg til å prøve den nye versjonen. Ser lovandes ut!
Svar